فرم اشتراک هفته نامه همسر و در یافت کارت خبر نگاری در سال1391 - آشتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگار شود . [امام علی علیه السلام]
جمعه 103 اردیبهشت 7: امروز

فرم تقازای ثبت نام و اشتراک هفته نامه همسر

بدینوسیله اینجانب:

فرزند :

به شماره شناسنامه : با شمار کارت ملی :

ساکن :

با کد پستی:

به شماره تلفن همراه :

و ثابت :که دارای تحصیلات :

در رشته:

فارغ التحصیل از دانشگاه:

هستم و مشغول فعالیت و کار در :

به نشانی :

و تلفن:

می خواهم ضمن اشتراک یک ساله هفته نامه همسر به صورت اینتر نتی به عنوان خبر نگار افتخاری با هفته نامه همسر و خبر گزاری آشتی از تاریخ :

لغایت: ( یک سال بعد از تکمیل فرم)

همکاری نمایم و از نظر من درج اخبار و گزارشها ی ارسالی اینجانب که با تشخیص هیئت تحریریه هفته نامه همسر در این نشریه و خبر گزاری آشتی یا سایت های مرتبط با این موسسه به چاپ می رسد بلا مانع است . و مسئولیت درستی خبر را شخصاً می پزیرم.

تاریخ تکمیل فرم:

فر م و تعهد های ویژه خبر نگاران و نویسندگان

هفته نامه همسر و خبر گزاری آشتی

بدینوسیله اینجانب به عنوان خبر نگار افتخاری هفته نامه همسر و موسسه آشتی جهت عضویت در کانون خبر نگاران مجله همسر و خبر گزاری آشتی متعهد می شوم که مطالب شایسته و خواندنی را با رعایت اصل و قوانین جاری در ایران و یا کشور محل اقامت خود تهیه و به وسیله ایمیل در اختیار دفتر موسسه قرار دهم. چنانچه آدرس و محل زندگی و یا کارم تغییر کرد بلا فاصله به دفتر موسسه اطلاع دهم و اگر کارت خود را گم کردم نیز به همکاران خود در موسسه آشتی اطلاع دهم. در صورتی که برای حضور در مراسم و یا مکانهای رسمی و یا دولتی یا نهاد خاصی دعوت شدم بلا فاصله به دفتر موسسه اطلاع داده و بدون هماهنگی هر گز در مکانی بعنوان خبر نگار موسسه آشتی و هفته نامه همسر حاضر نشوم . از کارت خود صرفاً جهت شناسایی استفاده نمایم و از هر گونه سوء استفاده از آن جداً خود داری نمایم . برای گرفتن عکس و یا فیلم و یا تهیه گزارش از مکانها و اشخاصی که نیاز به هماهنگی قبلی دارند دفت موسسه را مطلع سازم و هر گز برای گرفتن گزارشهایی که جنبه اطلاعاتی و امنیتی دارد شخصاً اقدام ننمایم .از مطالب و نوشته های دیگران استفاده ننمایم

و اگر موردی بود ماخذ را یاد داشت نمایم.

بدیهی است که هر گو نه استفاده ناشایست و نابه جا از این کارت باعث می شود حرمت و حریم شخصیتی خبرنگاران و جامعه مطبو عات لطمه پذیرد و به همین دلیل کلیه مسئولیت عدم رعایت موارد فوق به عهده اینجانب می باشد و مجله همسر و موسسه آشتی هیچ گو نه مسئولیتی نسبت به عواقب آن را پذیرا نیست.

تاریخ تکمیل فرم : نام و نام خانوادگی :

شما با نوشتن نام و تاریخ تمام موارد فوق را پذیرا خواهید شد.

ما امید وار هستیم که شما بعنوان خبر نگار ما لااقل در طول مدت اشتراک بیست عنوان مطلب برای ما ارسال نمایید تا بتوانید در پایان دوره در امتحان مجازی ما شر کت و کارت خبرنگاری رسمی دریافت نمایید و از منافع خبر نگاران بهر مند شوید . بی شک ما در طول این مدت هر زمان شما نیاز داشته باشید مراتب همکاری تان را با هفته نامه و موسسه اعلام می نماییم تا به عنوان سوابق کاری و فعالیتی شما درج شود باعث افتخار مااست که بتوانیم این دوستی را با حسن دوستی و رفاقت ادامه دهیم .

حال باید کل این صفحه را بعد از تکمیل برای ما ار سال نمایید

Ashti.js@gmail.com

با تشکر

روابط عمومی هفته نامه همسر


 نوشته شده توسط مهدی در جمعه 91/1/4 و ساعت 10:2 عصر | نظرات دیگران()

بالا

بالا